08 października 2007

Subaru Tribeca

Tuz obok tego ‘mojego’ parkingu stal jeszcze rzad samochodow i rzucil mi sie w oczy tyl jednego z nich, takie smieszy polamany, podszedlem i okazalo sie ze to jest Subaru Tribeca, modelu tego nie znalem wczesniej wiec zrobilem fotki…

Jak podszedlem z przodu auta to az parsknalem ze smiechu… Przod wygladal jakby to była mala swinka… Porazka na calej linii po prostu, do tego ten tyl który wyglada jakby na dach usiadl slon i mu się faldy porobily… No nie przypadl mi do gustu…

A wiec czemu o nim pisze? Bo to Subaru znane w szerokim gronie z powodu modelu Impreza i jej rajdowych predyspozycji… Uwazam ze to na niej glownie powinien skoncetrowac się Subaru a tu mi wyskoczyli z tym crossoverem… Ale to tylko moje zdanie…

Pod maska tego modelu znajduje się jeden silnik 3.6l o mocy 256koni co mala liczba nie jest… Ale Subaru nie moglo postapic inaczej. Model nie jest sprzedawany w Polsce. Ciekawostka jest to ze silnik nie jest tradycyjnej budowy V tylko jest to budowa Boxer (charakterystyczna dla Subaru), co to? Poczytajcie w slowniczku. Dostepny w wersji 5 lub 7 osobowej co jest widocznym trendem wśród samochodow lasy crossover. W Stanach zaplacimy za niego ok. 29tys $ czyli ok. 81tys zl… Nie dal bym za to auto tyle…

W przyszlym roku na wejsc na rynek odmlodzona wersja Tribeci i ta wyglada już bardziej powaznie i konkretnie…

Linki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Tribeca

Fotki:
http://images.google.pl/images?hl=pl&q=subaru%20tribeca&lr=&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Brak komentarzy: