

Kolejny wyjazd na uczelnie, miejsca parkingowego szukalem 30min z zegarkiem w reku, korki, szum i goraco.. Masakra po prostu… Suma sumarum znalazlem to miejsce a przedemna stala wlascie ta Celica, postanowilem ze zrobie jej fotki jako ze jest to najnowsza generacja z numerem dziewiec.
Samochod produkowany do 2006r. Dziesiatej generacji poki co nie ma i raczej już nie będzie, chociaz kto wie.. Auto może się podobac, agresywne rysy, dlugi przod nadaja Celici bardzo ladny sportowy wyglad bo w koncu jest to sportowe auto. Mi osobiscie tyl samochodu jakos nie pasuje ale znam osoby które sa odmiennego zdania i niech tak pozostanie.
Przyczyna zaprzestania produkcji był spadek sprzedazy spowodowany po czesci duza konkurencja wśród aut sportowych. W 2005r nastapil koniec sprzedazy w stanach zjednoczonych a rok pozniej w Japonii.
Celica była dostepna z silniekiem V4 o pojemnosci 1.8l. Moc zalezala już od modelu, 140 lub 180koni. Potem silnik dokrecono na maksa i uzyskano 210 koni a model nazwano Type-S.
Jest to samochod specyficzny, po pierwsze ze już wymarly w sposób naturalny a dwa ze był on popularny w swiecie tuningu i wyscigow miejskich a to z powodu jego stosunkowej niskiej ceny do nie malej mocy. Ostatnie modele sprzedawane były w USA po 22tys $ czyli ok. 60tys zl, w Japoni po ok. 50tys zl.
Linki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica
Fotki:
http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=toyota%20celica&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Samochod produkowany do 2006r. Dziesiatej generacji poki co nie ma i raczej już nie będzie, chociaz kto wie.. Auto może się podobac, agresywne rysy, dlugi przod nadaja Celici bardzo ladny sportowy wyglad bo w koncu jest to sportowe auto. Mi osobiscie tyl samochodu jakos nie pasuje ale znam osoby które sa odmiennego zdania i niech tak pozostanie.
Przyczyna zaprzestania produkcji był spadek sprzedazy spowodowany po czesci duza konkurencja wśród aut sportowych. W 2005r nastapil koniec sprzedazy w stanach zjednoczonych a rok pozniej w Japonii.
Celica była dostepna z silniekiem V4 o pojemnosci 1.8l. Moc zalezala już od modelu, 140 lub 180koni. Potem silnik dokrecono na maksa i uzyskano 210 koni a model nazwano Type-S.
Jest to samochod specyficzny, po pierwsze ze już wymarly w sposób naturalny a dwa ze był on popularny w swiecie tuningu i wyscigow miejskich a to z powodu jego stosunkowej niskiej ceny do nie malej mocy. Ostatnie modele sprzedawane były w USA po 22tys $ czyli ok. 60tys zl, w Japoni po ok. 50tys zl.
Linki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica
Fotki:
http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=toyota%20celica&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz